Bad luck.

Idag har jag och Fredrik gått på stan. Det var fullproppat med folk ÖVERALLT, men det fick gå. Jag fick köpt två baströjor och en kortärmad skjorta på Zara, samt lite småkrams. Letade även efter ett Wii Fit, men det fanns INGENSTANNS. Tror jag var i varenda elektronikaffär.
  Har alla som äger ett Wii önskat sig det i julklapp eller? Det blir till att leta efter det uppe i Stockholm istället.

Vi kommer att åka upp till Stockholm på måndag och stanna där över nyår.

Förresten, vet ni vad lilla jag har råkat göra? Klippa av mig ögonbrynet. Så j*vla typiskt nu innan nyår och allt. Tyckte att hårstråna var lite för långa så jag skulle klippa av dem lite på längden men tog lite för mycket. Jag kände verkligen hur mycket hår det var som föll ner i ansiktet på mig och tänkte bara, "Ååååh nej!!!" Det såg i och för sig inte så farligt ut när jag hade fyllt i dem med lite färg, så det blir till att måla dem ett tag fram över.


Kommentarer
Postat av: soffie

hehe, oj då.. tur för dej att de finns ögonbrynspennor =)

gott nytt år

2008-12-28 @ 20:24:18
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0