Vinterjacka.

Har precis lagt upp en grymt snygg vinterjacka från USA.


Det är helt klart inne med fuskpäls i år så vi är inte sena med att sälja detta. Jackan är väldigt snygg med skärp runt midjan och vacker fuskpäls runt jackans yttre del.

  Om ni vill slippa ha en klumpig och stor jacka är detta en perfekt jacka för er i vinter.

Passa på!

http://www.tradera.com/HELT_NY_Mode_jacka_inkopt_i_Usa_-auktion-79868160



Jag har fått en mängd kommentarer att ni inte kan läsa min blogg pg a minimal text. Jag försöker kolla upp detta och hoppas hitta någon lösning. Problemet kan uppstå för er som använder firefox, men nu har jag bett om hjälp och hoppas att ni också ska kunna läsa min blogg snart.


Kommentarer
Postat av: Meuf

JULERBJUDANDE



Beställ två 3-pack av Zipholder och få en extra

på köpet (värde 15 kr).



Kika in på våran blogg och beställ.



MVH Marlen & Elin

2008-12-11 @ 11:16:44
URL: http://meuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0