Julbak.

Ikväll har jag haft mina syskon här, vi har bakat inför julen. Vi han med en hel del och roligt var det också. Förrutom att min lillasyster är så oerhört klumpig och grisar ner i hela köket, sen råkade jag få kokhet knäck på fingeret , det gjorde oerhört ont. Knäck blir ju över 100 grader när den är klar.
  Syrran lämnade oss lite tidigare, hon hade inte tid för  oss. Ska ut och röja på stan. Men jag och broshan hade en fortsatt trevlig kväll.

Vi hann med:
- Knäck
- Ischoklad
- Mjuk pepparkaka
- Cornflakes crisp
- Choklad- /Nougat- rispuffar
- Marsipantomtar



Nu blir mina mostrar nöjda när dem får se bilder på oss, kommer kanske fler från kalaset imorn.


Kommentarer
Postat av: Helen

Det ser gott ut, mums!!

Kram moster Helen

2008-12-13 @ 10:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0