Kalas.

Idag har vi firat mig. Jag bjöd på en massa godsaker plus att jag bakade en tårta som jag är väldigt stolt över.
  Jag fick blommor och presentkort på MIO och KICKS. Så imorn blir det till att åka in till stan och se om man hittar något. Skall även se om jag hittar en fin nyårs- outfit. Det får nog bli en svart klänning.

Nu är det bara en vecka kvar att jobba. Nästa fredag kl. 10.52 har jag julledigt. Ska bli så underbart att vara ledigt i 19 dagar. Får utnyttja dem väl. Vi funderar på att åka upp till Sockholm några dagar, förmodligen runt nyår. Sen skulle jag vilja åka till Ullared en av dagarna. Undra om det kommer vara mycket folk efter jul?
  Fick i alla fall en glad nyhet i fredags. Vi var och åt julluch på Fars Hatt med jobbet. Hade även ett litet möte innan där chefen gick igenom året som varit och hur det ser ut året som kommer. Vi fick reda på att vi får bonus i år med. Så härligt:) De mesta av dem åker in på sparkontot, eftersom vi sparar till en resa som kommer att bli av i juni 2009.

Nu ska jag fortsätta se på tv. Undra om det finns något bra?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0