Snabba cash.

Ytterligare en lugn dag på jobbet, med en massa målande. Idag var det dock inte lika roligt som igår. Hann liksom tröttna på det igår, men nu är vi klara med alla väggar.
  Det fick bli thai från Meys thaikök idag, super gott. Tog Phad thai, som är risnudlar med grönsaker och ägg. Något jag rekommenderar starkt. Nu ska jag lägga mig och läsa lite, finns ju absolut ingenting på tv ikväll. Men en bra bok är ju inte helt fel det heller. Just nu läser jag Snabba cash.

" I Stockholms undre värld finns det inga poliser, där regerar andra makthavare. Eller rättare sagt, psykopater utan hämningar som härjar fritt på alla nivåer i samhället. Från salongerna på Östermalm till höghusen i förorterna. Från klubbarn runt Stureplan till bordellerna där flickorna från Östeuropa hålls fångna."



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0