Trasig deg.

Idag är verkligen inte min dag. Just nu är jag bara hungrig och irriterad.
  Det började med att jag skulle göra hemmalagad pizza. Hade köpt en färdig deg, det var bara det att den vägrade stanna på sin plats. Jag kavlade ut den över plåten den drog ihop sig. Jag la smör i plåten, det fungerade inte. Jag lade mjöl på plåten, det fungerade inte. Tillslut gav jag upp och degen fick förbli trasig.
  Inte nog med det, jag skulle slå in julklapparna. Det blev inget av det heller. Hittade varken tejp eller sax, men jag vet mycket väl att det finns någonstanns här hemma. Har väl inte tillräckligt med tålamod för att leta fram det.
  Det sista och mest irriterande är att Sveriges damer blev utklassade av Tyskland. De spelade verkligen uruselt. Jag SKÄMS över dem.


Nu sitter jag och väntar på att Älsklingen ska komma hem med köpt pizza, blev en Hawaii med vitlökssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0