Det var den julen det.

Jag börjar med att tacka för alla fina julklappar och den goda maten.

Efter besöket hos mamma åkte vi hem, mös framför tv:n och spelade lite Wii.
  Ikväll ska vi hem till familjen Larssons. Vi ska umgås och dricka lite drinkar. Det var ett bra tag sen vi sågs nu, kan inte riktigt minnas men tror det var när vi åkte kryssningen. Eller ja, vi sågs en snabbis på deras spelning på Gretas men det räknas inte. Det ska i alla fall bli jätte trevligt att träffa dem.
  Imorgon, om vi inte är allt för bakis, ska jag och Fredrik in på rean. Vi fick en del presentkort i julklapp som måste utnyttjas.

Här kommer lite bilder från gårdagen.






Kommentarer
Postat av: mammsen

Herregud va verkligen granen så ful fniss det missade jag haha mm jag hade ju fult upp i köket ;) hoppas inte ni är bakis i dag ha en bra dag på stan puss

2008-12-26 @ 11:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0