En tripp till stan.

Nu är jag hemma efter en dag på stan. Slutade 10.52 idag och direkt efter jobber for jag in till stan. Skulle klippa mig , handla de sista julklapparna och handla en klänning till nyår. Men det slutade med andra småsaker också, utöver det jag skulle handla blev det slingpaket, eyeliner,mascara- kit, en tröja och en bra-att-ha-och-soft-klänning.
  Trots att jag var inne i stan tidigt var det hur mycket folk som helst, tycker verkligen synd om dem som inte är klara med sina julklappar.

Blev nöjd med frisyren. Det var meningen att jag bara skulle klippa topparna men frisören frågade några saker som jag inte riktigt förstod så jag svarade bara ja. Kunde gått illa. Visar lite bilder på det jag fick köpt (förrutom julklapparna).


Nyårsklänning från Cubus.


Bas- tröja från Gina.


Ska tydligen vara en grym mascara.


Nyklippt men ofixad.

Och äntligen är man ledig. Gud vad jag ska sova ut och njuta av min ledighet.


Kommentarer
Postat av: Danijela =)

Maskaran är så där!



Jätte snygg i håret:)



kram Danni!

2008-12-21 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0