God natt!

Nu var man tillbaks i skrivandet igen. Som sagt en hektiskt dag bland hysteriska människor i stan.
  Dagen började med att jag och Louise käkade buffé på Ching Palace, därefter gick vi runt lite i stan. Hittade de sista julklapparna till mamma, pappa och Fredrik. Fastän man har varit klar i flera veckor känns det som att man hela tiden vill fylla ut dem. Men nu får det räcka.

Efter ett tag i stan åkte vi till Majorna, där vi skulle göra i ordning våra naglar. Men vi var lite tidiga så för att fördröja tiden gick vi och åt igen. Denna gång blev det sushi, min debut. Det var rätt gott, förrutom sjögräset eller vad det är.
  Måste säga att naglarna blev grymt bra, Louise gjorde fransk manikyr med glitter på topparna och jag gjorde pärlemo tippar som jag sedan målade med rött glitter. Händerna vill väl också vara lite juliga:)

Efter några timmar på salongen åkte vi in till stan igen. Denna gången shoppade vi lite till oss själva. Jag köpte bland annat det jag ska ha på mig på självaste julafton, ni får kanske se bild på det imorn.

En sak jag funderat på: Varför är det alltid samma visa VARJE år?
  J
ag åtar mig projekt som jag alltid sitter med i sista stund. Dessa j*vla marsipan- grisar som ska göra varje år. Är bara såååå trött på att göra dem. Det ska ju inte vara att man känner att det är ett tvång utan de ska göras med glädje, men jag sitter alltid med dem det sista jag gör innan jag går och lägger mig dagen innan julafton. Måste ju göras liksom, annars är det väl någon som blir besviken och undrar vart dem tagit vägen.
   Jag röstar för att någon annan gör dem nästa år.

Nu måste jag gå och lägga mig. Hörs imorn!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0