Killar avslöjar.

Cosmopolitan kan man läsa hur långt killar kan gå för att slippa konflikter. Det är roligt men samtidigt tragiskt, stackars flickvännerna som inte har en aning om detta. Jag kan tänka mig vilket liv det hade blivit om killarna hade blivit avslöjade:)

En av det bästa berättelserna från artikel var när Mattias,29 berättade om när han glömt bort sin flickväns födelsedag.

"Jag och min flickvän hade varit ihop ett halvår och låg och sov hemma hos mig när hennes mobil ringde. Det var hennes mamma som grattade på födelsedagen. Jag som inte hade en aning! Jag smet in i badrummet och skickade ett meddelande
till min polare. Sedan gick jag ut och sa grattis, älskling! Då ringde min vän och sa att jag var tvungen att hjälpa honom med
en grej. På det sättet fick jag en godtagbar ursäkt att sticka iväg på för att fixa en födelsedagspresent. Hon hade blivit galen om hon visste att jag missat hennes dag." -Mattias, 29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0