Kliar i fingrarna.

Gud va trött jag känner mig. Vilken tråkig vardag man har nu under vinterhalvåret. Man går till jobbet när det är mörkt och kommer hem när det är kolsvart ute. Detta gör att man inte orkar med någonting, knappt man orkar laga mat. Jag vill bara sova hela tiden.

Igår var det löning och guuuuud vad det kliar i fingrarna. Vill ju hemskt gärna klicka hem två klänningar. En svart från Stylebystars och en grå från Asos.(Bilder på dem finns i ett tidigare inlägg) Men denna månaden ska jag vara mer förståndig och vänta lite. Borde vänta tills alla räkningar är dragna och när jag köpt klart de sista julklapparna. Innerst inne vet jag att det kommer sluta med att jag beställler dem ändå.

Imorgon ska jag hälsa på min käre kusin Jennifer. Ska besöka hennes nya hem för första gången, vi är verkligen dåliga på att träffas men nu blir det äntligen av. Jag har köpt med mig en liten present. Hoppas hon blir glad för den:) Jag skulle själv vilja ha en likadan.


Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Hoppas att du får en trevlig kväll!

2008-11-26 @ 20:56:40
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0