Tatuering bokad.

Nu har vi äntligen bokat tid. Ska tatuera mig i april. Jag har bestämt mig för en svart/vit ros med ett latinskt citat, har inte bestämt mig än för vilket citat det blir.

Någon av de här blir det:
"Veritas vos liberabit" - Sanningen skall göra dig fri
"Ars amandi" - Konsten att älska
"Amor vincit omnia" - Kärleken övervinner allt
"Aut omne aut nihil" - Allt eller inget
"Bona fide" - I god tro
"Carpe diem" - Fånga dagen
"Concordia cum veritate" - I harmoni med sanningen
"Dixi et salvavi animam meam" - Jag har talat och räddat min själ (mitt samvete)
"Ex animo" -Från hjärtat
"Fortis et liber" - Stark och fri


Kommentarer
Postat av: Niosha Edalat

Jag sager tatuera dig inte!!! om jag minns ratt vill du ha den nedanf;r naveln? nar du far barn kommer den tatueringen se skit ful ut..hur vet jag...jag har sett!!!! usch!

Men om du nu verkligen vill gora sa tycker jag att du ska vanta en extra manad och gora den i usa de e mkkkkkkkt billigare har..!!! du kan till och med ga till LA INK och hon tjejen pa bilden kan gora den ...kate va?

2008-11-19 @ 01:30:04
Postat av: Niosha Edalat

Jag sager tatuera dig inte!!! om jag minns ratt vill du ha den nedanf;r naveln? nar du far barn kommer den tatueringen se skit ful ut..hur vet jag...jag har sett!!!! usch!

Men om du nu verkligen vill gora sa tycker jag att du ska vanta en extra manad och gora den i usa de e mkkkkkkkt billigare har..!!! du kan till och med ga till LA INK och hon tjejen pa bilden kan gora den ...kate va?

2008-11-19 @ 01:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0