Kylan är här.

Igår kväll var en händelserik kväll. Vi började med mat på Bamboo, därefter hamnade vi på Bryggeriet. Det var min första gång där och jag förstår mig inte riktigt på det stället. Varför går man in på ett ställe för att sitta med jacka på en uteservering och frysa när det är minusgrader ute? Så som jag såg det satt det ju mer folk ute än vad det var folk inne. 
  Efter Bryggeriet gick jag och Fredrik till Vasastan, där han skulle träffa en vän. Vet inte rikgtigt hur jag ska beskriva det stället, men vad jag vet är att jag inte kände mig bekäm där inne.

Inatt kom kylan, det kan vi konstatera. För j*vlar va jag frös, var inte direkt klädd för vädret. Härdanefter blir det vinterjackan på.


Idag ska jag och Fredrik gå på bio. Det blir Bond - Quantum of solace,  eftersom det bara fanns plater kvar på det tidigare visningarna, ska vi gå ut och äta efteråt. Vi har inte bestämt vart än, kom gärna med förslag:)


                                    Födelsedagbarnet


                                     Älsklingen & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0