Långhelg

Kom hem för ca 2 timmar sen efter mitt besök hos Jennifer. Hon hade lagad god mat oss sen vi satt och tjötade några timmar. Hennes pappa ska gifta sig denna helgen och hon har fått äran att göra brudbuketten:) Hon gick floristlinjen på gymnasiet så hon kan sin grej.

Nu har jag långhelg, tog ledigt från jobbet fredag och måndag. Ska bli jätteskönt. Därefter är det bara tre veckor kvar att jobba sen har vi julledigt. Jag är ledig från 19 dec. till 7 jan. Tror det var 19 dagar, så det blir som en minisemester.
Nu när jag är ledig har jag tänkt att storstäda innan det är dags att plocka fram julsakerna sen åker jag nog in tidigt till stan på måndag och handlar klart de sista julklapparna.

Vi hörs av när jag har något spännande att berätta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0