Vad är det för en dag?

Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag
för det är mammas födelsedag.
Hurra! Hurra! Hurra!

Grattis mamma på 40- års dagen!

Vi ska fira henne imorgon, hoppas hon blir glad för presenterna jag har köpt, Jag tror faktiskt att hon kommer att gilla dem. Det bjuds på tårta och smörgårdstårta imorgon. Min mamma gör världens goaste smörgårdstårta, så ni förstår vad jag har sett fram emot denna veckan.

Ha en underbar dag mamma!



Gissa vad som finns i paketen?


Kommentarer
Postat av: mammsen

Hej va du tvungen att sätta papper på paketen jag e så nyfiken ,, ;) mm om några timmar kommer ni skall bli jätte kul och kylen är laddad med massa räktårta med kräftstjärtar ha en underbar dag gumman puss mamma

2008-11-14 @ 08:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0