Världskrig.

God morgon!

Vaknade nyss av ett väldans liv i vardagsrummet. Det var kanske inte så konstigt, för det första fredrik gör på morgonen efter att han har köpt ett nytt spel är att spela det. Det nya spelet är Call of Duty 5 - World at war och hemmabiosystemet på det är ju som rena världskriget. Kanske inte det bästa sättet att väckas på, men jag klagar inte.
 Trots att det är skitväder ute ska vi iväg till Bäckebol och gå  affärer. Checka läget på den nyöppnade Media Market. Vem vet, man kanske hittar något fynd?;)


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej. Tack för din kommentar på min blogg. Det är så roigt när det kommer in nytt folk och hälsar på. Jag ser att du också är ny på det här med bloggande. Kul ide med veckans färg.

Ha det gott

miahmariah

2008-11-30 @ 00:56:46
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

haha :P jag gillar inte lars egentligen men just dendär låten och sen den andra låten på scen då gillar jag när han dansar det känns som johnny depp :P och tycker de ser as skönt ut :D

2008-11-30 @ 02:49:40
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0