Och så var det helg...

Gud vad veckorna går fort. Känns som att veckan inte hinner börja förrän den är slut och tyvärr försvinner helgen lika fort.
Idag har jag jobbat till halv två, solat och sen cyklat hem. Cyklar nämligen fram och tillbaka från jobbet varje dag och har gjort det regelbundet sen i maj. Känner mig jätte duktigt och visst har det gett resultat. Är inte alls lika trött längre sen så har ju konditionen förbättras.

Snart kommer vintern och då kommer jag inte kunna cykla under de kallaste dagarna. Vilket leder till mindre träning. Funderar därför på att köpa Nintendo Wii och Wii Fit. Då slipper man gå till gymmet för att få lite träning.

En annan sak jag funderar på att köpa är en ny mobil. Har tröttnat på min Sony Ericsson K800i, istället vill jag ha Sony Ericsson C905. Den är utrustad med en kamera på 8 megapixlar, autofokus och en zoom på 16x. Prel. lev. v.43
  Sen vill jag även möblera om lite i mitt vardagsrum och få in ett vitrinskåp med en lampa. Skulle vara jättefint med lite finare glas upplysta i ett fint skåp.



Nu blir det mys framför tv:n med lite Dillchips=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0