Helgens schema

Nu har jag ändrat bloggens utseende lite grann. Är inte helt nöjd men det är bättre än innan. Får jobba mer på den när jag har tid.

Äntligen fredag=) (kommer nog att säga så varje fredag).
  Idag ska jag och fredrik kanske gå på bio. Hmm, undra vilken man ska se bara. Något förslag? När jag går på bio vill jag se en film som jag vet kommer att vara bra. Jag tar inte bara en skitfilm, eftersom man så sällan går på bio.


Imorgon är det utgång med syrran och emelie. Vi ska till Gretas och se "Tusen och en Schlager". Jag älskar att festa till schlager, man går verkligen igång på det och har aldrig tråkigt. Bandet kommer rocka loss på scen så jag vet att det kommer bli en lyckad kväll. Kom alla som vill, annars missar ni något;)




                                                Missa inte detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0