Vilken underbar stad.

Nu är man hemma i Sverige igen. Landade igår på Säve flygplats klockan 15.
  Vilket fullspäckat schema man har haft. Har varit så mycket man ska hinna med på så kort tid. Fick lösa det genom att dra ner på min skönhetssömn.

På torsdagen tog vi det bara lugnt. Åt trerätters middag på hotellet, därefter befann vi oss i hotellbaren för att sen avsluta kvällen med efterfest hos Marko och Dennis. Det var dem som stod för efterfesten de resterande kvällarna också:P

Fredagen startade med en härlig engelsk frukost på hotellet. Åt dessvärre ingen Bacon och ägg. Efter det tog vi tunnelbanan till Westminister. Vi promenerade i flera timmar, fick bland annat se Big Ben, London eye, Piccadilly circus och Buckingham Palace.
  Det mest fascinerande var deras parker. Fanns inte något skräp alls på marken och det var väldigt färgglatt nu under hösten. Fick även klappa en ekorre:)
  På kvällen var det dags för en pubrunda kring Themsen. Vår guide var en trevlig filur, han hade humor och berättade väldigt intressant historia om London.

På lördag var det dags för en shoppingtur. Oj oj oj säger jag bara. Har aldrig varit med om så mycket folk i en och samma affär. Det finns ingenting som jag kan jämföra med, Ullared och julhandeln kan slänga sig i väggen.
  Jag fick i alla fall handlat en hel del:) Men jag fick ta en paus för att gå ut och ta lite luft samt dricka lite. Var inne i en och samma affär i ca 4 timmar. Primark är namnet, där får du snygga tröjor för mellan 4-10£.
  När jag kom till hotellrummet upptäckte jag blåsor under mina fötter. Det var länge sen jag gick så mycket. Kommer nog dröja ett tag innan man shoppar nästa gång, om man inte hittar något fint på internet.

Jag tänkte först lägga upp lite bilder på London och i nästa inlägg lägga upp lite av det jag shoppade.


London Eye

Big Ben


Buckingham Palace


Piccadilly Circus


Åk cykeltaxi när ni besöker London. Har inte skrattat så mycket som jag gjorde.


Ser ni ekorren på staketet?




                                               Innan middagen:
                                    Klänning - Stylebystars.com
                                                Skärp - Tiger
                                            Skor - Björn Borg



                                               Dagens outfit:

                                              Jacka - Lindex
                                             Klänning - H&M
                                            Skor - Björn borg

Kommentarer
Postat av: zelita

Härliga bilder! =) spec den med ekorren :)

2008-10-25 @ 10:46:44
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Hej ännu en gång.

jätte fina bilder o så e du lika söt som vanligt..

vill ha din grå lång-kofta..vart har du köpit den.

2008-10-25 @ 23:26:28
Postat av: Anna

Den finns på H&M. Kostade 399:- den borde finnas kvar för den är rätt så ny.

2008-10-26 @ 13:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0