Vilket väder...

Idag var det inte roligt att cykla hem från jobbet. Jag var dyngsur när jag kom hem. Mina byxor var blöta från topp till tå.

Nu ska jag kolla runt lite vad man kan hitta på i London och checka lite på hur vårt hotell är (om det finns någon fakta på  internet). Det är inte många dagar kvar nu. Ska bli härligt att komma bort lite, och sen att få spendara mycket pengar är ju underbart.

Min syster går en intensivkurs i Säffle nu. Hon åkte dit igår. Jag önskar henne lycka till och håller tummarna på att hon klarar det=)

Ska försöka lära mig lite mer om hur jag ändrar min bloggs layout. Såhär tråkig vill jag ju inte riktigt att den ska se ut.
 Vi hörs nog efter London och då lägger jag upp en massa bilder.


Kommentarer
Postat av: Louise

TAck så mycket jag hoppas att det går bra en så länge har de gjort de lite mycket plugg bara hehe hör av dig någon dag innan du sticker till london ha de toppen =) Kram /lillsyrran

2008-10-14 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0