Barnvagn.

Nu är det mindre än 4 veckor kvar till beräknat datum och jag kan säga att man har verkligen börjat räkna ner. Försöker sysselsätta mig så gott det går för att fördriva tiden, men det är inte så lätt. Någon som kan komma med förslag?

Om mindre än en vecka kommer barnvagnen vi beställt till butik. Det blev en Maxi Cosi Mura 3, klicka här så ser ni hur den fungerar. Ska säga att det inte var det lättaste att bestämma sig för vilken vagn vi skulle ha, det är rena djungeln. Hittills känns det som att vi gjort rätt val i alla fall.



Jag och Fredrik har valt att köpa allt nytt, inget begagnat med andra ord. Anledningen till detta var att vi hade sparat såpass mycket innan vi fick reda på att jag var gravid. Vi skulle ju egentligen gjort en resa till Usa i juni, så vi hade en bra budget när vi fick beskedet. Ni ska veta att det är inte billigt om man vill ha allt nytt, hade det inte varit för att vi hade en bra budget så hade jag inte haft emot att handla begagnat. Det finns jätte bra och fina alternativ på bl a blocket.

Kommentarer
Postat av: Linda

bra val, ni kommer bli nöjda med er nya barnvagn :)

2009-08-25 @ 15:18:46
URL: http://www.kopabarnvagn.se
Postat av: Anonym

Anna du ska börja pärla, och tillverka dina egna smycken!! Skit kul, jag gör det själv! Handla pärlor och tillbehör på tradera eller panduro!! =D

2009-08-25 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0