Fredagsunderhållning.

Nu har jag börjat på mitt broderiprojekt, lite tant- varning kanske?! Kul är det, om inte annat så kan man hålla sig sysselsatt med det i några timmar. Frågade även Fredrik om vi inte skulle spela bingo-lotto på söndag, han verkade inte speciellt glad över detta. Vi får väl se hur det blir, har ju bara en tv- apparat så vi får nog slåss om det. (Det är min kära syster som har påverkat mig med bingolotto)

Imorgon blir det nog en tripp in till Kulturkalaset, om väderet håller i sig vill säga. Jag vill mest in för att äta en efterlängtad Langos. Det ska vara den hederliga med rom, rödlök och gräddfil MUMS!! (Fredrik såg mest fram emot ölen)


Mitt "lilla" projekt, som förmodligen blir en julklapp.

En trött katt. Han har lite konstiga sovställningar;)

Här kan ni se en skymt av magen som bara växer.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken gullig liten katt, påminner lite om min, som åxo har speciella sovställningar :P



Hoppas allt går bra med magen och den lilla där inne!

2009-08-14 @ 19:46:39
URL: http://mickavela.blogg.se/
Postat av: Monica

Jätte fin blogg anna, kul med kläderna och din mage. Nu är det la änna dags att föda snart ju :) Lycka till kram

2009-08-16 @ 11:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0