Helgens händelser.

Ja, änligen en helg med uppehåll. Igår tog jag och Fredrik en promenad runt Hulta. Meningen med promenaden var att Fredriks skulle bekanta sig lite med den "nya" kameran (som inte har använts så flitigt). Fick en del fina bilder, och en del som man kan jobba med i photoshop. Jag var bara med som sällskap.

Efter promenaden åkte vi förbi skepplanda och hälsade på mamma lite. Alltid kaos i det huset och man känner alltid en lättnad att komma hem till lugnet efter ett besök där. Allt är PRECIS som när jag bodde hemma, om två personer disskuterar något så finns det alltid en viss herre som ska lägga sig i. Är så trött på det, men nu för tiden biter man ihop. Vet ju att jag inte har med det att göra så jag biter mig i tungan och ler lite fint, innerst inne så kokar jag och vill bara säga något men men... Deras problem är inte mina längre.

Idag har jag haft det jätte trevligt. Jag, Fredrik, Louise och Stefan var och spelade bangolf i Alafors. Alla fyra är dåliga förlorare, trots det kom vi runt banan. Jag kom sist, skyller självklart på att jag är tjock. Har inte lika bra sikte när jag är framtung, så det får bli revanch när jag är smal igen.

Nu i denna stunden jag skriver har det själklart börjat regna. Denna sommaren har ju inte varit annat än regn, fast jag tror jag hade varit lika negativ till det hela om det hade varit kanonväder varje dag. Minns när det var jättevarmt väder i maj, varje dag klagade jag på att jag inte orkade med värmen.

Imorgon ska jag först till läkarn på morgonen och sedan träffa Niosha i stan. Läkaren ska kolla på vad det är som spökar med min rygg.(ständig smärta i mitten av ryggen) Får hoppas att man inte behöver ligga som ett kolli de sista sex veckorna, eller hur lång tid det nu bli.

Nu ska jag se om det finns något roligt på tv.








Gissa vem som vann?

Kommentarer
Postat av: mammsen

vad fina korten var ,, klart fredrik vann och tur det så han inte surar en vecka :) puss

2009-08-04 @ 09:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0