Höst innebär ångest.

Hösten närmar sig och med den följer även ångesten. Jag har ångest över att jag INGA kläder har. Klart jag har kläder, men inte mycket jag trivs med. Saken blir ju inte bättre över att man kollar runt och ser allt man vill ha och att man är medveten om att man inte kommer kunna köpa ens hälfter av alla grejer.

Detta låter kanske ytligt, men jag vill vara en snygg morsa. Med den garderob jag har idag så kommer jag inte kunna leva upp till detta. Jag är medveten om att jag överdriver lite, vaknade på den sidan idag. Det mest nödvändigaste jag behöver är ett par nya stövlar, nya jeans och så lite tjock- tröjor. Jag får ta lite i taget, förhoppningsvis kommer man spendera mesta tiden inne den närmsta perioden. Får önska mig en massa presentkort i både present och julklapp, men det är LÅNGT kvar tills dess.

En lösning vore om jag vann på bingolotto, ska spela det idag :) Tänkte när jag ändå är i farten satsta på 2 st "Triss Supermånadsklöver". Hade inte varit helt fel att vinna 100 000 kr/mån i 25 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0