REA!

Japp, var en sväng på rean idag. Det är verkligen helt HYSTERISKT. Massa folk överallt som bara ska fram och slita och dra i allt dem kommer åt (jag är precis likadan) och står i vägen gör dem med. Det var inte lätt att komma fram med barnvagnen då det sprang folk kors och tvärs så vi fick kolla en i taget. Jag hittade i alla fall tre set underkläder, tre tjöjor och en skjorta till Linus. Får se om man vågar sig ut bland folket en dag till, har nämligen inte handlat upp alla mina presentkort än.

Nog om det.. snart är det torsdag och nyår. Det blir den lugnaste nyår på flera år. Vi ska vara hemma och bara ta det lugnt. Käka lite gott, har inte bestämt vad än, dricka lite champagne och kanske smälla lite raketer vid tolv- slaget. Sen får vi väl se om det blir några nyårslöften i år. Jag har ett, får bara hoppas att motivationen inte sviker mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0