Brakfrukost.

Oj vad jag är trött. Var som sagt hemma hos Emelie igår och kollade på handbollen. Ja, vad ska man säga... Sverige utklassade Kuba med 41-14. Det känns som att Kuwait blir ett lätt byte för Sverige också. Idag är det match igen, Sverige möter Sydkorea. Det blir nog en tuff match, men jag sitter bänkad framför tv:n och hejar fram dem. Hoppas att ni också gör det.
  Det var ett väldigt trevligt sällskap igår, med en massa skämt och fniss. Otto skulle komma och hämta mig och tydligen visste grabbarna vem han är så det ville självklart åka med i bilen. Tror Otto bara tyckte det var kul, eller det hoppas jag i alla fall annars lär han inte hämta mig nå mer. Jag kom inte i säng förrän kl.6 i morse men tror ni inte att jag vaknar runt 10, snacka om galen. Försökte somna om men det gick inte så bra. Det enda jag kunde tänka på var ett kallt glas med cola, orkade dock inte gå upp så jag fick vänta tills Fredrik vaknade. Fick en brakfrukost med äggröra och prinskorv, mums vad gott det var. Det är inte varje dag man får det.
  Idag blir en slapp dag. Ska bara vara hemma och mysa, för imorn är det jobb igen. Yippiiie!*NOT*

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej jo jag tror med Otto tyckte det var kul lät så på honom i alla fall ,, mindre kul med din syster som kom hem mitt i natten och inte fattade att huset sover utan hon skulle minsan ringa dej och det samtalet hörde vi alla asgVilken frukost du fick varför får aldrig jag sådan ?? hoppas du haft en bra dag ha det gott

2009-01-19 @ 13:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0