Helg igen.

Och så var det fredag, äntligen helg. Veckorna går verkligen jätte fort och helgen går ännu fortare, men det är så skönt med helg.

Vad ska jag hitta på i helgen då?

Idag blir det mys framför tv:n. Ska kolla på Let's Dance, sen kanske det blir en film efter det. Hoppas på en komedi=)
  Fick hem ett av mina väntade paket med posten idag. Det är en svart klänning från Stylebystars, den satt perfekt så denna dagen är räddad. Nu väntar jag bara på mina UGG, hoppas dem kommer på måndag.
  Imorgon ska jag hem till Emelie, vi ska dricka några cider/öl och kolla på handbollen. Den får man ju bara inte missa, Sverigen möter Kuba imorgon i Handbolls VM.


Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: Jo jag tycker med att det är självklart. Men det tycker tydligen inte han.

Tack ska du ha :) Detsamma!



2009-01-17 @ 13:41:47
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0