Prisregn på Cosmopolitan.se



Cosmo har just nu en tävling där man själv får välja vad och hur mycket man ska vinna.
En jätte rolig tävling med chans till ett vackert yttre samt underbara skönhetsprodukter.
Det är en tävling ni bara inte får missa. För att vara med och tävla klicka
här.

Om jag skulle vinna denna tävling skulle jag välja följande priser:
- En Odd Molly, Supersmooth Cashmere Beanie.
- Ett par Odd Molly, Supercozy Cashmere long m brodyr.
- Helena Rubinstein Stellars Gloss Double Star 48/49  Glamour/Gloss 265 

- Helena Rubinstein Wanted Eyes 13 Nude Wink 340  
- Lancôme Sweet Balm 05 Cerise 200   
- Lancôme Hypnose Black 01 270
- Aquolina Bodylotion Vilda Frukter 125ml 100 
- Aquolina Bodylotion Ananas 125ml 100 
- Aquolina Körsbär 125ml 100


Detta vinstpaket innehåller en snygg mössa med matchande vantar som håller mig varm i vinter, krämer som håller min hud fuktig under dessa tider samt grymt smink som fräschar upp mitt yttre.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! :)

2009-01-11 @ 16:17:47
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Jilina

sv: lycka till :)

2009-01-11 @ 16:31:16
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0