Sydkorenask frisör sökes.

Sverige spelade oerhört bra idag. Trots alla utvisningar, Kim Anderssons röda kort och Lukas Karlssons skada lyckades dem hålla emot och ta hem en vinst. Sverige vann på deras försvar idag, Sydkorea hade jätte problem med att komma till skott för det stod en stor och bred mur i vägen. Måste säga att Jonas Källman gjorde en toppenmatch, enligt mig är han Sveriges bästa spelare. Det som är lite komiskt är att han spelar på samma position som jag gjorde när jag spelade handboll och han har samma nummer som jag hade. 
  Sveriges målvakt, Andreas Palicka, gjorde en grym insats idag och han bevisade att Sverige har fler målvaktstalanger än Svensson(som är i en klass för sig). En annan spelare som visade sig idag var Lukas Karlsson. Han har verkligen visat att han förtjänar en plats i laget, synd att han skadade sig bara. Får hoppas att det inte är så allvarligt och att han kan fortsätta spela turneringen ut. Det finns ett stort hopp om att Sverige kan gå långt om de fortsätter spela som dem gjorde idag.

Nu till Sydkorea. Var det någon mer än jag som la märke till att alla hade likadana frisyrer? Varje gång någon filmades i närbild kom jag att tänka på det och fick mig ett gott skratt. Sydkorea spelade bra, det är inte helt omöjligt att dem tar sig vidare.


Kommentarer
Postat av: Karin

På min blogg kan du tävla om tre pump n plump lipgloss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0