Trött och stel.

Oj, vad trött jag är. Har sovit middag tills nu, fotbollsturneringen tog verkligen kol på mig. Idag har varit en tuff dag på jobbet, då jag har ont lite varstans. Jag känner mig som en gamling så fort jag var tvungen att böja mig ner. Men det var värt plågan. Igår var en jätterolig dag. Arrangörerna bjöd på dricka, korv med bröd, kexchoklad och bananer och turneringen för vår del blev väldigt lyckad. Vi kom 2:a, alla fick var sin medalj plus en påse med lite smått och gott i. Jag vann även en pokal för "Årets tjej". Oom jag vad glad efteråt:)

Imorgon ska jag och Emelie simma efter jobbet. Det är på onsdagar dem värmer upp badet, så det är varm och skönt i vattnet. Efteråt blir det nog lite bastande och solande. Vi får hoppas att min träningsvärk släpper under simningen.



Hela laget samlad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-14 @ 13:17:38
Postat av: mammsen

kul att det gick så bra ses i kväll innan ni simmar ps skit snygg matta du köpt ser ju lite av den på bilden puss

2009-01-14 @ 13:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0