090531









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad fina korten blev :) puss mamma

2009-05-31 @ 22:25:49
Postat av: Raquel

Näää skojjar du!!!!



Åhh GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Vad roligt!! hru mår du? hur känns det? har bebisen börjat sparka? när är den beräknade dagen? oj oj känns som att jag har en massa frågor på G haha, men jag hoppas verkligen att du mår bra vännen och inte besväras av illamåenden och sånt!



Gud va söt du är med din lilla mage hihihi =D



Kan knappt förstå att du ska bli mamma hihi grattis återigen gumman!

2009-06-01 @ 18:34:18
Postat av: DjustD

Gud så lik din chihuahua är min Ella! Det är inte ofta jag ser en så lik henne :) Men min är grönögd, det är nog den enda skillnaden :)

2010-01-23 @ 23:08:14
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0