Ken Ring.

Kommer ni ihåg Ken Ring? Han har kommit med ett nytt album i år och jag har helt fastnat för låten han skrivit till sin syster - Ber en bön. Man hör verkligen hur han sjunger låten med en gråt i halsen, ryser varje gång jag hör den. Man blir verkligen berörd av låten. Den handlar om att hans syster drabbas av bröstcanser, samma sjukdom som hans mamma dog av när de var mindre. Denna sjukdomen är  en av de vidrigaste sjukdomar som finns, så många som drabbas och inte klarar sig. Usch och fy!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Låten han sjunger Torka Tåren, den är grymt bra .. men det negativa är att när jag lyssnade på den för första gången att han sjöng om min storebror. men grymt bra är låten iaf :) gillar honom, måste genast kolla om jag har Ken Ring på spotify nu då ju :) kram

2009-10-15 @ 21:23:50
URL: http://blivandejanuaribebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0