4 år.

Måste börja med att säga "Gud vilket skönt väder vi har idag". :)

Fick för mig att jag skulle ge mig ut och cykla idag, så jag cyklade fram och tillbaka till nödinge. Handlade lite till min överraskning ikväll. Jag och Fredrik firar 4 år tillsammans idag och denna gången tänkte jag inte överraska honom med någon fin sak utan snarare en fin gest. Har förberätt med färska räkor och kräftor, samt bröd och goda röror. Efter det blir det en ostbricka med lite god frukt. Hoppas han blir nöjd med upplägget:)

Ha en skön dag!

P.S. Mamma tyckte jag var lite tokig som gav mig ut och cykla i v. 39, men jag tycker det är underbart att få röra på mig.


Kommentarer
Postat av: Moster Helen

Vill börja med att säga att jag tittat många gånger på din mysiga sida =) Du vet säkert att det är upplevelsen som räknas, skulle jag också blivit jätteglad för ;-) Jag tror att det är jättebra att man rör på sig, det kan ju faktiskt göra att det sätts igång då, och du hade väl mobilen med dig, annnars hade jag varit orolig. Ha det så gott nu Anna lilla, jag väntar med spänning, men tänk även på att njuta av att du kan ta det lite lungt nu också ;-)

Kram moster Helen

2009-09-10 @ 18:21:29
Postat av: mammsen

du lilla gumman visst skall man röra på sej men du behöver ju inte ta i så förbaskat ,, det hade väl räckt att cykla till buss hållplatsen :) puss puss

2009-09-13 @ 12:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0