Misslyckad uppfostring

Här bjuder jag på tre bilder på min underbara men ack så knäppa katt. Honom har jag verkligen misslyckats med uppfostringen. Passar man inte honom så står han i kastrullerna och käkar rester, när vi äter sitter han nedanför och tigger. Jag börjar fundera på om det är en katt eller hund jag har.
  Det mest positiva är att han aldrig har gjort någonting inne, förrutom att spy på golvet men det kunde han ju inte riktigt hjälpa. Det ska bli spännande att se om han kommer att förändras av tillökningen.

Vaktar magen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, du ska vara glad att katten bara sitter nedanför bordet och tigger. Min katt sitter PÅ bordet och tigger!

Har misslyckats med uppfostringen jag med :P



Lycka till med lilla bebisen när han/hon behagar att komma ut i den stora vida världen!

2009-09-11 @ 19:25:30
URL: http://mickavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0