Fartfylld helg.

Ja, denna helgen har vi hunnit med en hel del. På fredragskvällen/natten var vi ute en sväng. Spenderade kvällen på Valland, där det skulle spelas band. Jag hade jättekul förutom att bandet inte gick upp på scenen förrän strax efter 2, vilket var lite drygt när man fick vänta så länge. När de väl kommit upp på scen så var ljudet sjukt dåligt, man hörde knappt vad de sjöng.

Utöver detta hade jag en jätte trevlig kväll. Träffade Geir från Idol och Sara Löfgren, syrran råkade kalla henne för Linda Bengtzing vilket inte var så passande. Hennes vän asgarvade och hon undrade hur alla kunde blanda ihop henne med Bengtzing.
 

På lördagen umgicks vi med Louise och Stefan, köpte en massa julklappar och åt bakiskäk på Sibylla. Så skönt att vara ute i god tid med julklappshoppingen, vi har bara en julklapp kvar och den är redan bestämd.

Nu sitter vi i soffan, dricker lite glögg och kollar på Filip & Fredrik.


Myser under filten.


På G inne på Valland.


Syster och jag inne på dass.


Geir, jag och syster.


Sara Löfgren, jag och en aggresiv syster.

Grabbarna påväg till bussen.

Pigg och fräsch dagen efter, redo för julklappshopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0