100222

Idag är vår lille prins 5 månader. Det är helt otroligt vad fort tiden går och på dessa månader har det hunnit hända en massa saker. Tänkte dra allt i en liten bild- historia i nästa inlägg.

Igår begav jag och Fredrik( + Linus och vagnen) ut på en liten promenad. Vi gick bort till gymmet för att se vad de har för erbjudande på gymkort. Vi har bestämt oss för att ta upp det här med träning igen. Jag känner mig grymt motiverad och har satt upp ett litet mål, att träna 2 ggr i veckan (blir det fler gånger är det bara ett plus) Tyckte det var bättre att sätt upp ett rimligt mål som jag vet att jag kan hålla än att sätta ett alldeles för högt mål och känna mig misslyckad om jag inte håller det.  Jag har kommit fram till att jag ska börja gå på olika pass, tror att det är ett bra sett för att få mig att gå till gymmet.

De olika passen jag tänkt prova på är:
Spinning
Body Pump
Body Balance
Afro
Zumba

Efter att ha testat på de olika passen får jag se sen vad jag fastnar för. Något som jag vet redan nu att jag kommer gå på regelbundet är spinning, det har jag gjort innan och är verkligen en bra träningsform som passar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0