Ja, se det snöar. Ja, se det snöar. Det var väl roligt, HURRA!

Herregud vad det snöar. Det har snöat hur mycket som helst inatt och än har det inte slutat, snön bara vräker ner. Var nyss ute och hoppade i snön. Tur man har sina varma UGGs, varm vinterjacka och täckbyxor. När jag föll ner och skulle göra snöänglar gick det inte att undvika snön innanför jackan längre, det blev svinkallt och jag ville inte leka längre. Så nu sitter jag i soffan med en varm dator i knät och njuter av att vi har det så varmt och skönt inne. Nu går inte jag ut mer idag, kanske inte på hela helgen heller.

Om en vecka är det dop och då hoppas jag verkligen att en del av snön har försvunnit.






Kommentarer
Postat av: mammsen

Hallå där varför ringer du inte mej när du skall göra Änglar jag vill ju ochså vara med :)mm vi hinner det med .. vad fina bilder ni tagit vet du nu hur många som kommer på dopet ?? skulle vara bra omjag visste med puss mamma ps pussa prinsen :)

2010-02-21 @ 12:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0