Linus 5 månader i bilder.


Här ligger han i min mage, 16 dagar innan han tittade ut.


Endast några timmar gammal på BB

Första bilturen. "Oj va nöjd jag är!"

Inte lika roligt med första badet, bättre gick det senare.

Första träffen med gudfar, somnade gott på hans bröst.

Första julen, utklädd till en liten nisse.

Första besöket i Stockholm, blev mycket posande här.

Första smakportionen, MUMS vad gott det var.

Nu är jag lite äldre och tycker det är väldigt roligt att bada

Detta var dagen då jag vände mig från rygg till mage, 4,5 månader.

Dopdagen, 5 månader.


Kommentarer
Postat av: Roffe Lallare

Blir mycket glad att se er alla. Linus påminner mig om en liten grabb som jag "busade" med som heter Fredrik. All lycka. Roffe Lallare.

2010-03-07 @ 00:25:01
Postat av: Mammsen

Hej Alla korten är så jätte fina det är när man ser dom som man inser att prinsen har växt :) puss mamma

2010-03-16 @ 11:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0