Växer så det knakar.

Lille Linus växer så det knakar och har nu hunnit bli 4 månader. Tiden bara rinner iväg och man kan ju fråga sig vart dessa 4 månader tagit vägen. Han har blivit mycket större, väger hela 7 kg nu och är 64,5 cm lång. Nu är han med mycket mer, han skrattar när han är glad och gråter när han är ledsen. Det känns som att han mer och mer utvecklar sig till en egen person. Sen ska man ju inte glömma bort allt pip han börjat med. Han har börjat testa oss en hel del och ibland kan man bara garva åt hans pip. Vardagen flyter på och livet är underbart:)
.

Väntar fortfarande på paketet som ska komma med posten, ser ut som att jag får vänta till måndag.

Kommentarer
Postat av: Niosha Edalat

hahaha nemen gulle plutt,,, vilka stora vackra blåa ögon han har.... (kommer du ihåg min kommentar "ser man blått när man har blåa ögon")



hahaah föresten de va på tiden att du la upp nya inlägg..... farnaz sa häromdagen "Niosha när lägger anna upp nya inlägg, jag går in i hennes blogg fem gånger om dagen och allt jag ser varje gång är hennes nyårs inlägg" ...hahah jag ba vaa läser du oxo hennes blogg aktivt...hon ba aaa på varje rast!:P gulligt!

2010-01-22 @ 19:30:09
URL: http://googoli.blogg.se/
Postat av: mammsen

Åh vad söt prinsen är :) fin han blev i jeansen puzz

2010-01-23 @ 12:06:20
Postat av: Lina

Halkade in av en slump och tänkte bara säga hej :)



Vilken fin blogg du har! Hur gammal är din lilla buse? nyfiken



Kan också passa på att tipsa om tävlingen i min blogg, där du kan vinna ett valfritt plagg från det populära märket LUNDMYR!



Ha en underbar dag!

2010-02-02 @ 08:20:49
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0