Cross/ Rally

Fullspäckad dag, då vi varit iväg hela dagen. Först en sväng och kolla på cross- tävling, sen en snabbis till rallyt för att sen åka tillbaka till crossbanan och kolla finalen. Vad hände med bröllopet? Jo, just nu sitter jag och varvar ner framför tv:n där man får se tillbakablickar från hela arrangemanget.

Det har varit en händelserikdag, Linus verkade trivas med allt buller och Fredrik var väldigt nöjd över att ha tagit en massa bilder. Och jag är väl mest nöjd över att vi kommit hemifrån och faktiskt varit ute i friska luften hela dagen. Motorsporter begriper jag mig inte på för fem öre och jag ser ingen tjusning alls med detta, men jag hade väldigt trevligt ändå med fint sällskap och en nöjd son.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0