Det svänger i humöret.

Trött och jävlig men snart är det helg. Veckan har varit fullspäckad av blandade känslor.
  I tisdags, efter att ha jobbat lite drygt en vecka, fick jag och en annan arbetskamrat tillsägelse för att vi pratade för mycket. DET FICK BÄGAREN ATT RINNA ÖVER. När jag stod där och hörde vad de sa så kände jag hur varm jag blev i hela kroppen och ilskan gick inte att dölja. Jag var tvungen att lämna rummet. Jag var så arg att jag skakade men efter lite drygt två timmar hade jag lugnat ner mig tillräckligt för att gå in till chefen och be om ursäkt för att jag bara gick mitt i samtalet. Han berättade att han förstod och att jag var väldigt lik hans fru i humöret.

Berättade för honom att jag känner mig orättvis behandlat, men att jag förtjänade att bli tillsagd. Det finns flertalet som pratar minst lika mycket som mig och ett par av dessa arbetar inte ens när de har sina pratstunder utan står med armarna i kors och bara snackar en massa gojja. Sa även till honom att jag tycker att gubbar som jobbat där en längre tid blir specialbehandlade. Varför ska gubbar som jobbat där i evigheter få prata utan att bli tillsagda eller ta dubbelt så lång frukostrast utan vidare? Vet att ni kanske tycker jag är barnslig som reagerar så starkt på en liten bagatell, men jag avskyr orättvisor. När man känner att man är den enda som blivit tillsagd blir man väldigt upprörd över att andra kan göra som de vill.

Nog om denna händelse. Efter tillsägelsen har jag börjat fundera mycket på framtiden och på vad jag vill med mitt liv. Mer än så tänker jag inte avslöja nu.
  Veckan som varit har det varit kanonväder. Vi har hängt i trädgården och lapat sol. Fredrik och Stefan har klippt häcken och vi har ätit en massa glass. Nu får man väl änna säga att sommaren är här, hoppas den är här för att stanna.

En sak som jag glömt nämna här i bloggen är att Linus kan stå utan att hålla i sig i ca. 10 sek innan han faller på rumpan. Sen är det två nya tänder på G.

Det var allt för idag, här kommer lite bilder från tisdags tagna i vår trädgård.



Kommentarer
Postat av: Niosha Edalat

VADÅÅÅÅÅÅÅ....vad är det för framtidplaner du har på gång---dela med dig!!!!



Halllåååå fan va cool bild, e linus verkligen i luften eller har du klistrat dit honom? Så jävla ballt

2010-06-04 @ 04:03:14
URL: http://googoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0