Shopping.

Oj, oj, oj vad vi har shoppat idag. Det har tagit så mycket på krafterna att jag sitter här och anstränger mig för att hålla ögonen öppna. Hela dagen har spenderats på backaplan, härligt väder och en massa rea. Jag och Fredrik bestämde att vi skulle ta 500 kr var och köpa vad vi ville i klädväg till Linus. Det var en väldigt klok idé och nu har prinsen en helt ny garderob med 4 boddies, 4 t- shirts, 3 par shorts och ett par mjukisbyxor. (Allt detta för drygt1000 kr)

Sen så kunde man ju själv inte låta bli att handla till sig själv och jag fick tag i en hel del fynd, bl a ett par blå/vit randiga shorts för endast 100 kr och även ett par solglajjor för 25 kr. Jag ÄLSKAR att fynda! Gud så gott man mår efter en sådan här dag:)









Kommentarer
Postat av: Niosha

vill oxo shoppa jue!!!!!!

2010-06-28 @ 06:53:39
URL: http://googoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0