Blir så trött på mina konstiga idéer.

Jag har varit lite krasslig i några dagar och just nu är jag förkyld och helt täppt i näsan. Min räddare är helt klart nässprayen. Känns som att jag inte kan leva utan den just nu. Idag har jag och Linus varit hos mamma hela dagen. Vad märker jag när jag kommer hem??? Jo, jag har glömt min räddare hos mamma! Undrar hur i helvete jag ska klara natten. Men så får jag en sån där knäpp ide som just i den stunden kändes genialisk. Jag får för mig att lägga... hör och häpna... TIGERBALSAM på och under näsan. Jag trodde att det skulle ge en frisk doft som skulle rensa upp de täppta närborrarna men istället känns det som att min näsa ska brinna upp. Får se hur detta går, nu säger jag i alla fall: God natt!! Skrivet 100305 ca. 23.00

Kommentarer
Postat av: Niosha Edalat

hahahaa jag testade ungefär samma sak nu när jag var sjuk...för nässpreyen hjälpte inte särskilt mycket då den istälelt rann mer och jag blev tvungen att snyta mig hela tiden....så jag kom på idean att ta något ungefär som tiger balsam och smörja hela näsan med denna, för när man snytit sig ett tag så kan näsan bli jätte torr och då tror folk att man har snor hängandes istället för torr hud....IAF HEEEEEEEMSKT va det sved så jag vet precis vad du menar....då vet vi iaf att vi båda är knäppa..!!!

2010-03-07 @ 09:12:31
URL: http://googoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0