Hemligt?!

Idag har varit en kanonstart på veckan.
- Öppna försskolan
- Långpromenad
- God middag, indisk gryta med räkor
- Slängt i blonda slingor i håret
- Svenska Hollywoodfruar

Någon gång under dagen har jag även köpt Fredriks födelsedagspresent. Superhemligt och jag håller alla mina tummar för att jag ska kunna hålla mig ifrån att avslöja vad det är. Det som jag har sagt till honom är att det är en trevlig present. Till svar fick jag "TREVLIG????" haha jag är så nöjd med min idé så ni kan inte ana. Jag VET att han kommer ÄLSKA presenten. Och ja, lilla jag är alltid ute i god tid. Han fyller ju inte förrän 12 juli, men han fyller 25 så därför drog jag till i tid. Det blir en lång och plågsam väntan, för jag spricker och vill bara skrika ut till honom vad det är men det är dessvärre HEMLIGT.


Kommentarer
Postat av: niosha edalat

Nu spricker jag snart om du inte ber'ttar var det 'r.....du kan ju inte h[lla sant hemligt for mig forst[r du...

2010-03-30 @ 03:35:54
Postat av: Mikaela

Då får du hålla det hemligt länge då.

Min pojkvän fyller 25 på måndag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom.

Kanske också skulle varit ute i lika god tid som dig :P

2010-03-30 @ 11:34:04
URL: http://mickavela.blogg.se/
Postat av: mammsen

Haha Niosha jag vet vad det är suverän present puss puss :)

2010-04-06 @ 09:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0