Lång längtan?

Nu så är jag tillbaks, på riktigt. Vi har ju som sagt varit utan internet i ca 1 månad och idag har vi ÄNTLIGEN fått igång det.

Idag är det EXAKT två månader kvar tills jag ska börja jobba, liiiiite ÅNGEST!!! Tiden har gått skrämmande fort och jag har snart varit hemma i ett år. På ett sätt ska det bli skönt att komma tillbaka till vardagen och få ett socialt liv igen. Å andra sidan är det tråkigt att redan nu överlåta föräldraledigheten till Fredrik, men det gör nog bara nytta att Linus får knyta starka band till sin pappa också. Det är ju som sagt en helt annan sak att vara runt honom 24h om dygnet.

Vad har hänt med lilla Linus utveckling sen sist? Jo han har fått en tand(+ en till på väg) och sen kan han sitta helt själv nu. Han har även börjat visa en stark och envis sida av sig själv, går det inte hans väg tar han fram tjutet. Måste tillägga att han för det mesta är en glad prick.

Nästa helg är det Påsk och den firas uppe i Stockholm. Vi får passa på att åka upp när det är långhelg så man känner att man hinner med allt utan att stressa ihjäl sig. Det var alllt för mig, Tack o Hej!










Kommentarer
Postat av: Jones Ramones

Sjukt gullig pojke de där dö.. Roligt med en liten snabbvisit sist, får komma över snart igen så vi grilla eller nåt. Hälsa grabben!

2010-03-25 @ 00:39:07
Postat av: niosha edalat

Lilla Gubben Linus...assa Anna han e saaaaaaaa sjukt likt dig att det e skrammande....samma skratt och allt...och vilka UNDERBARA blaa ogon han har!!! jag kan inte vanta tills jag far se och halla i honom pusss fran moster niosha

2010-03-25 @ 02:16:51
Postat av: Mammsen

Herre gud vilka fina kort vad stor han blivit nu prinsen ,, pussa honom från mormor :) nu får ni snart komma i hit har ju inte sett honom på flera dagar nu juh

2010-03-29 @ 16:32:26
Postat av: niosha edalat

hahaha lilla tjockis unge

2010-03-30 @ 20:07:33
Postat av: Monica

Ja det är allt fina kort på er lilla familjen. Kram

2010-04-01 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0