Göteborgsvarv och bangolf.

Då var denna helgen över fortare än fan gör eld. Imorgon blir det en tidig morgon. Först upp och göra sig i ordning sen ta cykeln till jobbet. Gud vad skönt det ska bli att börja cykla igen, hoppas jag får upp konditionen skapligt fort, för den är verkligen på botten just nu.

Helgen har varit fullspäckad. Igår tillbringade vi hela dagen i slottskogen. Vi hade lite picnic och kollade på göteborgsvarvet. Min älskling sprang, trots skada och att han inte kunnat springa på 2 veckor så tog han sig runt. Jag är stolt över honom.
  På kvällen blev det lite grillning och mys under filtar på uteplatsen med Louise och Stefan fram till midnatt.
Får ju inte glömma att nämna att vår prins blev 8 mån denna dag.

Idag kom Stefan och Louise förbi och hade lite fika med sig, donuts, morotskaka och hallonsoda. Vi satt på uteplatsen och solen låg på och stekte. Efter det fick vi helt impulsivt för oss att vi skulle åka och spela bangolf.

Avslutar med att säga att jag förmodligen inte kommer blogga så ofta längre. När jag kommer hem från jobbet kommer jag ägna den mesta tiden till Linus och sedan är det den härliga egentiden på kvällen tillsammans med Fredrik. Jag ska i alla fall försöka göra en uppdatering i veckan och den kommer förmodligen komma på söndagar.


Nu bjuds det på helgen i bilder.

Lördag:







Söndag:





Kommentarer
Postat av: Louise

Haha du glömde berätta om söndagens höjdpunkt när prinsen sket ner hela sig hahahah

2010-05-26 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0