Ny friss och lycklig.

Guuuud vilken underbar dag vi har haft. Nu kan vi väl ändå hoppas att värmen är här för att stanna. Det är så härligt varmt ute och äntligen kan man börja klä av sig lite.

Först åkte vi in till stan och jag besökte en frisör som jag inte har klippt mig hos på MINST 5 år. Jag blev SUPER NÖJD med den "nya" frissen, det blev det gamla vanliga. Klippte topparna och sedan klippte hon upp håret jätte mycket så nu är det jätte tunt och sommarfräscht:) Dit kommer jag gå fler gånger det kan jag lova.
  Det bästa var priset, jag betalade endast 200 kr. CUT heter frisörsalongen och ligger nära Palace för er som är nyfikna.

Efter besöket hos frisören köpte vi med oss lite sushi och satte oss vid fontänen mitt emot Storan. Linus kröp runt och hade jätteroligt och sen självklart blev det en massa bilder. Jag och min syster är helt galna när det gäller att ta kort, tror vi hann ta 120 st bilder på 1 timme. Många bilder var likadana så nu är de sorterade och endast de bästa finns kvar:)


Nu väntar Grey's Anatomy


Frisörsalongen CUT
















Kommentarer
Postat av: Mammsen

Åh vilka härliga bilder glöm inte kameran på lördag till varvet puss puss

2010-05-19 @ 21:14:08
Postat av: Ella

Vart har du köpte den Sushin? Den ser underbart god ut =D

2010-06-01 @ 08:11:27
Postat av: Ella

Vart har du köpt den underbart goda sushin?

2010-06-07 @ 08:01:38
Postat av: Anna

Jag vet inte vad stället heter men den ligger mitt emot mc donald's på fredsgatan. Det är ett jätte litet ställe... Jätte god och billig sushi!

2010-06-07 @ 20:11:36
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0