Räddningen.

Idag har vi varit en sväng förbi Backaplan. Planen var att vi skulle köpa en inomhus- hjälm till Linus men det slutade 2 bikinis, 2 t-shirts & solglasögon till Linus, spade & hink samt hjämen. Det är som det brukar vara, man planerar ett litet köp och kommer hem med flera påsar. Innerst inne vet jag ju att jag vill köpa det ena och andra och det slutar oftast med att jag får med mig det jag tänkt tyst om också:)

Just nu ligger lillen och sover men sen när han vaknar åker hjälmen på. Den är otroligt ful men nödvändig. Nu kommer han i alla fall landa lite mjukare om han skulle ramla med huvudet först. Oftast hinner vi fånga honom, men det räcker som sagt bara att titta bort för några sekunder så vips har han ramlat och slagit sig.





Update. Jösses var höga trosorna ser ut att vara. Vill bara poängtera att de sitter normalt i midjan. De är inte jätte låga utan alldeles lagom.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

kolla youtube =)

2010-05-10 @ 16:58:58
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Mammsen

Åh vad bra att ni köpte en hjälm så slipper man vara så rädd ,, Hellst när han somnar stående :)) Det e ju fullt ös på honom nu..puss o kram Mamma

2010-05-10 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0