Snart är första arbetsveckan slut.


Måste börja inlägget med att berömma min älskling. Idag kom jag hem till ett rent hem med middagen på bordet, grillad kycklingfilé med ris, tztatsiki och sallad. Och inte nog med det, överraskades med en blåbärspaj och vanlijsås till efterrätt. Han vet hur han kan få mig på gott humör, Älskar dig.

Nu är veckan snart slut, fredag imorgon. Jag har cyklat hela veckan sammanlagt blir det ca 7 mil. Vädret har varierat allt i från strålande sol till ösregn, men det gäller bara att klä sig rätt så går det att cykla i alla väder. Det som jag avskyr mest är den förbannade motvinden, cyklar hellre i ösregn än motvind.
  På hemvägen har jag även en monsterbacke och varje gång jag kommer dit blir jag lika förbannad för att det är så oerhört trögt och jobbigt. Jag får hoppas att den blir lättare med tiden.

Det blir en spännande helg, mer om det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Louise

Mumsegod var pajen:D

2010-05-28 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0