101030

Igår var vi i stan hela långa dagen. Vi skulle åka in för att köpa present till Patrik, men det slutade med att jag kom hem med en ny kavaj som jag ÄLSKAR, underkläder, smink... och presenten förstås.

Efter att ha flängt runt i stan hela dagen åkte vi på släktmiddag där jag träffade min kusin för första gången och träffade min moster som jag inte har sett sen jag var jätte liten. Det var jätte trevligt att se er och det ska definitivt inte få gå lika många år till nästa gång vi ses. Det var en härlig middag med god mat.
  När vi kom hem var det dags att natta Linus, allt gick fin fint fram tills vi skulle borsta tänderna. Linus älskar vanligtvis att bortsa tänderna och att få suga på tandborsten men igår totalvägrade han. Efter att försökt ett tag kom jag på att jag hade tagit vuxentandkrämen så det var ju inte så konstigt att han vägrade. När han väl lagt sig i sin säng somnade han på två röda.
  Då passade jag på att ha lite egentid. Satte mig med datorn i knät och njöt av en breezer i min ensamhet medan Fredrik var iväg på pokerkväll.


Fin bild på mamma och moster Helen.


Min härliga "gamla"faster Veronika och morfar.


Mormor


Veronika och Louise


Min kusin Edvin och Linus.



Och nu till min underbara kavaj, ett riktigt kap från H&M.

Kommentarer
Postat av: Moster Helen

Hej

Klart så lång tid får det aldrig ta mer :(

Så roligt att träffas, och så kul att se att Edvin och Linus fann varann :)

det tar ju faktiskt inte så lång tid att köra till er ändå :)

Kram på dig min fina systerdotter <3

2010-10-31 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0